Het is fijn met dahlia's bezig te zijn!

Bent u enthousiast over dahlia's en wilt u andere dahlia liefhebbers ontmoeten en meer leren over kweken en verzorgen van het gewas dan is het misschien tijd om lid te worden van de NDV.

Wat kan de NDV u bieden?

Allereest ontvangt u als lid 1 x per kwartaal het clubblad 'De Dahlia Varia'. Een verenigingsblad met informatie, verslagen en foto's van en over onze activiteiten.

Aan de genoemde activiteiten kunt u als lid deelnemen. Sowieso wordt er jaarlijks een show en een clubdag georganiseerd alsmede een jaarlijkse ledenvergadering.

U heeft toegang tot de facebookgroep van de NDV. Een plek waar je met vragen en nieuwtjes in contact kunt komen met andere liefhebbers.

Het lidmaatschap bedraagt slecht € 25, - per jaar.

U kunt zich opgeven door een mail te sturen naar dit emailades: ndvmailbox@gmail.com.

In de mail schrijf u uw gegevens; naam, ades, telefoonnummer. en meldt in een korte omschijving dat u lid wil worden. Wij nemen dan contact met u op.

Afbeelding van Het is fijn met dahlia's bezig te zijn!

© Copyright 2024. Website door: Gibreto.